Veelgestelde vragen

 Onderwerp

 

Sauna

Is reserveren verplicht?
Wij raden u aan te reserveren voor uw sauna-entree. Alleen met een reserveringsbevestiging kunnen wij toegang garanderen. Vaak bent u zonder reservering ook welkom, maar wanneer het maximum bezoekers is bereikt kunnen wij u geen (direct) toegang verlenen. Wij doen dit om er voor te zorgen, dat u in alle rust van wellness kan genieten. Hier kunt u uw reservering plaatsen.

Kan ik mijn sauna-reservering wijzigen?
Indien u uw sauna-reservering wilt wijzigen of een behandeling wilt toevoegen dan regelen wij dit graag voor u. U kunt ons hiervoor bellen of een email sturen. Dan passen wij uw reservering aan.

Zijn de opgietingen gratis en moet ik me hiervoor inschrijven?
Deelname aan de opgietingen is gratis! Na uw sauna-entree kunt u dus van alle opgietingen genieten. Er zijn 3 tot 5 opgietingen per dag en u hoeft hier niets voor bij te betalen. Ook hoeft u niet te reserveren voor deze opgietingen. Er is vrijwel altijd voldoende plaats in de opgietingen.

Ik ga voor de eerste keer naar de sauna, wat moet ik meenemen?
Komt u voor de eerste keer naar een sauna? Geef dit dan aan bij uw entree. Wij geven u graag meer informatie voor een ontspannen sauna-ervaring. Bij een sauna bezoek heeft u een aantal artikelen nodig. Deze kunt u zelf meenemen of huren/kopen bij Spabron: Badjas, groot badlaken, handdoek, slippers en een plastic flesje water.

Zijn er badkledingdagen?
Nee, badkleding is niet toegestaan bij Spabron.
Wanneer u badkleding draagt in een sauna, kan uw lichaam niet goed afkoelen, het zweet kan uw lichaam niet goed verlaten. Daarnaast blijft badkleding lang nat, dit verhoogt de kans op oververhitting en is dus niet gezond. Tevens houdt badkleding afvalstoffen vast, welke daardoor ook verspreidt worden wanneer u zich verplaatst. Dit is zowel voor u als onze andere gasten niet hygiënisch.

Zijn kinderen welkom?
Om de rust te bewaren hebben kinderen van 0 t/m 8 jaar geen toegang tot onze wellness faciliteiten. Kinderen van 8 t/m 16 jaar hebben alleen toegang onder begeleiding van ouders/verzorgers.

Zijn telefoons of tablets toegestaan?
Nee. Zowel in de kleedkamers als in het wellness gedeelte zijn mobiele telefoons, tablets, camera’s en laptops niet toegestaan. Dit doen we om uw rust en privacy te waarborgen. Bekijk alle huisregels hier. 

 

Beauty en Massage

Kan ik bij aankomst ook nog een behandeling reserveren?
Natuurlijk, als er op die dag nog behandelingen beschikbaar zijn, kunt u die reserveren. Wanneer u bij voorbaat al weet van welke behandeling u wilt genieten, dan raden wij u aan deze voortijdig te reserveren. Dan bent u vrijwel altijd verzekerd van deze heerlijke behandeling. Hier kunt u uw reservering plaatsen.

Kan ik een behandeling reserveren zonder sauna entree?
Ook zonder sauna-entree kunt u genieten van alle beauty en massage behandelingen. Hier kunt u uw reservering plaatsen.

Ik weet niet welke behandeling goed zal zijn voor mij, krijg ik hiervoor advies?
Twijfelt u welke behandeling u wilt kiezen? Geef dit dan bij ons aan. Wij adviseren u graag.

 

Hotel

Kan ik van uit mijn kamer direct de wellness in?
Ja! Het hotel van Spabron is echt een Wellnesshotel. U kunt vanuit uw hotelkamer, in uw badjas direct naar de het sauna-gedeelte van Spabron. Gedurende de openingstijden van de wellnessfaciliteiten kun u vanaf de dag van aankomst tot en met de dag van vertrek gebruik maken van alle wellnessfaciliteiten.

Is het voordeliger om de overnachting via Spabron te boeken dan via derden?
Dit is vrijwel altijd voordeliger. Heeft u hulp nodig bij het boeken van uw hotelovernachting? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

 

Restaurant

Ik heb een voedselallergie, wordt hier rekening mee gehouden in het restaurant?
Natuurlijk zorgen we ervoor dat u ook kunt genieten in ons restaurant. Wanneer u bij uw bestelling aangeeft dat u een voedselallergie danwel voedselovergevoeligheid heeft, zal de chefkok uw gerecht hier op aanpassen.

Zijn er ook vegetarische en/of veganistische gerechten?
Er staan diverse vegetarische gerechten op onze menukaart. Deze worden aangegeven met een duidelijk symbool. Eet u veganistisch en wilt u er zeker van zijn dat er geen dierlijke producten in uw gerecht verwerkt zijn? Geef dit dan aan bij de bediening, wij hebben ook voor u een heerlijke menu.

 

Overige vragen

Kan ik een cadeaubon bestellen?
Jazeker, u kunt zowel een papieren als digitale cadeaubon bij ons verkrijgen. Beide kunt u bestellen via onze webshop of direct bij onze receptie meenemen. Hier kunt u de cadeaubon bestellen. 

Is er een laadpaal voor mijn elektrische auto?
Ja! Bij onze duo laadpaal kunnen 2 elektrische auto’s tegelijkertijd opgeladen worden. U kunt met iedere laadpas terecht bij deze laadpaal.

Is er een mogelijkheid om mijn elektrische fiets te stallen?
Natuurlijk kunt u uw fiets bij ons stallen. Blijft u overnachten? Vraag ons dan bij aankomst aan de medewerkers om u toegang te geven tot de stalling.

Welke faciliteiten heeft Spabron?
Bij Spabron kunt u genieten van alles wat u nodig heeft op wellnessgebied. Van diverse sauna’s, tot bubbelbaden, een stoombad en nog veel meer. Lees hier alles over de faciliteiten. Geniet in een rustige en hele fijne en gemoedelijke sfeer! U kunt onderstaande video bekijken voor een duidelijke impressie van Spabron:

 

Menu